Johanna

Hej hej! Jag heter Johanna och är snart 28 år. Jag har två barn, Eddie som blir 2 och Evelina som blir 1 i år. Jag älskar att resa, men det lär dröja en stund innan man gör det igen med två små busar! :) 
Min man är byggtokig och vi har oftast nåt litet projekt på gång. Jag pekar, han bygger :)
Jag älskar frisöryrket och har verkligen saknat det när jag varit föräldraledig! 
För övrigt så tränar jag för lite (läs inget) och syndar med
 alldeles för mycket gott men vad gör det om 100 år? :)
Hoppas vi ses!

Fotograf:Sanna Ek
Fotograf: Sanna Ek



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Salong Amino

Detta är en blogg om vad som händer på och runt om frisörsalong AMINO i Eskilstuna. Välkommen! Önskar: Sanna, Michaela, Johanna, Lina och Karro!

RSS 2.0