Inte ska vi vara sämre...

...än att vi på salongen testar det här med att blogga! Idag har jag, Johanna, stått på AMINO och jobbat. Jag är fortfarande mammaledig med mitt andra barn men hoppar in varannan lördag.

Det är så fantastiskt att jag efter 2 täta graviditeter fortfarande har kunder som vill komma till mig! Jag blir så rörd och glad att kunderna känner som jag att man blivit mer som vänner och naturligtvis blir jag ju så lycklig att de tycker att man kan de man gör!

Avslutade dagen med min vän Malin... och det blev mycket skratt och tokigheter som vanligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Salong Amino

Detta är en blogg om vad som händer på och runt om frisörsalong AMINO i Eskilstuna. Välkommen! Önskar: Sanna, Michaela, Johanna, Lina och Karro!

RSS 2.0