Mysiga kunder!

Idag har jag, Johanna, jobbat en sväng! Jag måste säga att AMINO har världens mysigaste kunder! Har fått så varma kramar och fick höra att jag varit saknad när jag varit mammaledig. Det värmer så otroligt mycket! Tusen tack! Jag är mer taggad än någonsin och tycker det är så himla roligt att jobba! Det är så kul att få vara bara Johanna en stund istället för mamma Johanna! Naturligtvis är det också kul men jag har varit mammaledig sen oktober 2010 så nu är det riktigt skoj att få komma igång igen!

Nu ska jag och Jocke (mannen min) rocka lite i uterummet innan det är sängdags... :)

Nästa vecka får vi in produkter från schwarzkopf och då kan du köpa valfri spray 300ml för 119:- (ord. Pris 179:-)

Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Salong Amino

Detta är en blogg om vad som händer på och runt om frisörsalong AMINO i Eskilstuna. Välkommen! Önskar: Sanna, Michaela, Johanna, Lina och Karro!

RSS 2.0