Fotografen

Wihoo.. jag fick äran att göra en "gästblogg" här hos Amino-tjejerna.
Vem är du då, undrar ni? Mitt namn är Sanna Ek, jag är 20 år och jobbar som livsstilsfotograf i
Eskilstuna.. Har bland annat tagit de senaste bilderna på frisörerna:

Att föreviga kärlek, känslor och personligheter är det allra bästa jag vet och det hittar ni hos AMINO.
Så fin sammanhållning och roligt på jobbet. Det smittar av sig - ni är skratt & energi!
Idag var jag hos Linda och slingade + klippte kalufsen. Nu är den redo för sommaren och jag är
sååå nöjd.. Det ska synas att man vart hos frisören! Att hår kan ge sån självkänsla. Otroligt.
Hade en riktigt mysig stund på salongen, alla är så trevliga och omtänksamma.
Er tycker jag verkligen om.

Så glad att jag kommit i kontakt med er. Duktiga frisörer, entreprenörer & samarbetspartners. 
Ser fram emot kommande fotograferingar, stylingjobb och idéer :)

Stor kram & all kärlek! / fotograf Sanna Ek 
Blogg - Hemsida - Facebook


Kommentarer
Cecilia

Hej tjejer! Vad e absolut de bästa shampoot enligt er ? Tänkte Lyxa till det o köpa ett ordentligt frisör-shampoo imorn. Tycker ja e värd det :P har ganska torrt o tunt hår.

2012-05-28 @ 23:04:10
URL: http://cme86.se
Amino

Hej Cicci! Karro skulle rekommendera schwarzkopf bc color shampoo och balsam eller något biolage shampoo. Michaela tycker bcs miracle oil shampoo och balsam. Johanna säger bcs repair serie om det är väldigt skadat annars är miracle oil shampoo och miracle oil spraybalsam superbra! Lycka till i djungeln! Berätta vilket det blev sen! Kramar!

2012-05-31 @ 16:36:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Salong Amino

Detta är en blogg om vad som händer på och runt om frisörsalong AMINO i Eskilstuna. Välkommen! Önskar: Sanna, Michaela, Johanna, Lina och Karro!

RSS 2.0