Johanna tillbaka den 2/7!

Hej! Nu är det inte långt kvar tills jag (Johanna) kommer tillbaka till mitt arbete heltid efter att ha varit hemma med två småttingar på rad :)

Den 2/7 är jag tillbaka på salongen och jag längtar efter att få vara kreativ och träffa en massa roliga människor och få vara "bara" Johanna! 

Jag kommer säkert sakna att vara med barnen lite då och då och jag inser nu att tiden gått fruktansvärt fort! Snart är barnen "stora"!!! Då förstår jag helt plötsligt vad folk menade med att man ska ta tillvara på tiden när dom är små för att den går så fort. Så känner väl alla som ska återgå till sitt arbete efter föräldraledighet!


Fotograf- Sanna Ek



Dessa två änglar har jag varit hemma och tagit hand om...

   

            
  Fotograf- Sanna Ek


Jag känner mig tokladdad med ideér och har kollat på lite kurser som jag skulle vilja gå på i höst... får se vad det blir! Känner mig lite som ett barn som väntar på Julafton! :)



Det är inte alltid man tycker modet är snyggt men kolla vad snygga uppsättningar/frisyrer som är inne nu:






Foton lånade ur frisötidningen

Frisör-Frisörsalong AMINO-Eskilstuna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Salong Amino

Detta är en blogg om vad som händer på och runt om frisörsalong AMINO i Eskilstuna. Välkommen! Önskar: Sanna, Michaela, Johanna, Lina och Karro!

RSS 2.0